شناسهٔ خبر: 66573915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه:

جریمه میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق ۲۰ هزار لیتر گازوئیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از تعزیر تبعه عراقی در شهرستان قصرشیرین به دلیل قاچاق سوخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _ پنجشنبه بیستم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران از تعزیر تبعه عراقی در شهرستان قصرشیرین به دلیل قاچاق سوخت خبر داد و اظهار کرد: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف گازوئیل از کامیون عراقی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

وی اضافه کرد: پرونده قاچاق ۲۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل این تبعه عراقی به ارزش پنج میلیارد و ۹۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قصرشیرین رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی در مورد دیگری به پرونده تخلف ارسالی از بازرسان صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ثبت نکردن محصولات شیمیایی در سامانه جامع انبارها اشاره کرد و افزود: پرونده تخلف ثبت نکردن مواد شیمیایی پتی‌اتیلن به ارزش ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

شاهی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ثبت نشدن محصولات شیمیایی در سامانه جامع انبارها، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل یک‌چهارم ارزش کالا محکوم کرد.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده کشف لوازم خانگی از داخل خودرو توسط پلیس امنیت اقتصادی، گفت: پرونده قاچاق چهار دستگاه جاروبرقی و دو دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

نظر شما