شناسهٔ خبر: 66572717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جورجینیو در آرسنال ماندنی شد

جورجینیو قراردادش با آرسنال را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

جورجینیو هافبک ایتالیایی که در ژانویه ۲۰۲۳ از چلسی به آرسنال پیوست قراردادش را با توپچی‌ها تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

جورجینیو پس از تمدید قراردادش با آرسنال گفت: این واقعا مثبت بود، زیرا من بلافاصله بخشی از چیزی بزرگ را احساس کردم. احساس می‌کردم درگیر هستم و واقعاً در مکان خوبی هستم. همیشه اینطور نیست، بنابراین وقتی چیزی شبیه به این را احساس می‌کنید، چیز مهمی است. 

او ادامه داد: من واقعاً از ماندن خوشحالم، زیرا این یک افتخار است که بخشی از این خانواده باشم. خانواده من خوشحال هستند، ما واقعاً خوب هستیم و چیز‌های بیشتری در راه است.

آرتتا نیز در این خصوص گفت: ما خوشحالیم که جورجی قرارداد جدیدی با ما امضا کرده است. جورجی بخش مهمی از تیم ما است، یک الگو با مهارت‌های رهبری عالی و توانایی سبک بازی منحصر به فرد که باعث می‌شود همه اطرافیان او در زمین بهتر شوند.  

او ادامه داد: ما بسیار خوشحالیم که جورجی و خانواده اش با ما تعهد کرده اند و همه ما برای ادامه این سفر با هم هیجان زده هستیم.

ادو مدیر ورزشی توپچی‌های لندنی بیان کرد: ما بسیار خوشحالیم که جورجی قرارداد خود را با ما تمدید کرد. او با حرفه‌ای بودن و موفقیت خود نشان دهنده چیزی است که ما اینجا در آرسنال داریم.  

او اضافه کرد: من می‌دانم که همه در باشگاه بسیار هیجان زده خواهند بود که جورجی به همراهی ما ادامه می‌دهد، نه تنها بازیکنان و مربیان، بلکه تمام کادر فنی در پشت صحنه نیز. خیلی خوب است که ژورگینیو در کنار ما باقی می‌ماند، زیرا ما به ساختن ادامه می‌دهیم. بهتر و قوی‌تر باش.  

نظر شما