شناسهٔ خبر: 66572621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان قم صورت گرفت;

افتتاح خانه جوان شهداي ري و 30 مرکز تخصصي مشاوره خانواده و ازدواج استان/ همايش نشست مديران ورزشي بانوان

صاحب‌خبر -
افتتاح خانه جوان شهداي ري و 30 مرکز تخصصي مشاوره خانواده و ازدواج استان/ همايش نشست مديران ورزشي بانوان
خبرگزاری آریا - وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه و خانه جوان و حضور در همایش مدیران ورزشی بانوان به استان قم سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا، کیومرث هاشمی که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به قم سفر کرده، در بدو ورود به این استان با استقبال مسئولین استانی وارد روستای نویس شد و سپس با حضور در گلزار شهدای روستای نویس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان قم، از محل پیشنهادی احداث مجموعه ورزشی خیرساز روستای نویس نیز بازدید کرد و مسئولان محلی در این بازدید توضیحاتی را نسبت به احداث این مجموعه ورزشی ارائه کردند و در خصوص چالش‌ها و فرصت‌هایی که در مسیر ساخت این مجموعه وجود داشته است، به وزیر ورزش و جوانان گزارش دادند.
همچنین وزیر ورزش و جوانان پس از توضیحات مسئولان محلی، اعلام کرد پس از انجام بررسی‌های لازم، نسبت به تصمیم‌گیری و نحوه پیش‌برد این پروژه، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
در ادامه نشست وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران، جوانان، اقشار و مسئولین بخش قاهان شهرستان جعفرآباد برگزار شد و پس از آن کیومرث هاشمی به دیدار خانواده شهید جاوید الاثر عباس ملک‌محمدی رفت و از خانواده شهید تجلیل کرد.
کیومرث هاشمی در ادامه سفر دو روزه خود به استان قم، از سالن مجتمع خیریه علمی فرهنگی ورزشی روحانیون شهید روستای چاهک بازدید کرد و در این بازدید دستور داد تا نسبت به کف‌پوش کردن این سالن ورزشی و تجهیز 23 روستای منطقه جعفرآباد استان قم از لحاظ ورزشی اقدامات لازم صورت بگیرد.
لازم به ذکر است; کیومرث هاشمی در محل میز خدمت وزارت ورزش و جوانان که از روز گذشته با حضور سینا کلهر معاون امور جوانان و دهقانی مدیرکل بازرسی و نظارت در اداره کل استان برقرار شد حضور یافت و در جریان رسیدگی به مسائل و مشکلات قرار گرفت.
در ادامه سفر، کیومرث هاشمی خانه جوان شهدای دروازه ری و 30 مرکز تخصصی مشاوره خانواده و ازدواج استان را افتتاح کرد و در این مراسم سینا کلهر معاون جوانان و حجت‌الاسلام مهدی‌ متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.
وزیر ورزش و جوانان پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، به طبقات مختلف خانه جوان شهدای دروازه ری رفت و مسئولان مربوطه توضیحاتی درخصوص شرایط و جزئیات این خانه ارائه دادند.

نظر شما