شناسهٔ خبر: 66567687 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقویت دانشگاه فرهنگیان با شرکت ۶۰۰ هزار نفر در کنکور اختصاصی این دانشگاه

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، برگزاری امتحانات نهایی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری، سبب ارتقاء جایگاه معلم، کتاب درسی و آموزش خواهد بود.

صاحب‌خبر -

تقویت دانشگاه فرهنگیان با شرکت ۶۰۰ هزار نفر در کنکور اختصاصی این دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم گفت: در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، حدود ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی برای جذب نیروی آموزش و پرورش منظور شد.
قاسم احمدی لاشکی افزود: جذب این تعداد نیرو از طریق استخدام ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دوره چهار ساله دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی صورت می‌گیرد.
وی به تقویت دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز استقبال از دانشگاه فرهنگیان با شرکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر در کنکور اختصاصی این دانشگاه، به‌خوبی نشان داده شده است.
معاون وزارت آموزش و پرورش در خصوص بسیج همه امکانات و افراد برای برگزاری سالم امتحانات، گفت: یکی از مزایای برگزاری امتحانات نهایی که از امسال در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، ارتقاء جایگاه معلم، کتاب درسی و آموزش است.

نظر شما