شناسهٔ خبر: 66566928 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار شهید دارایی فرمانده‌ای مقتدر و سرباز شجاعی بود

منتخب مردم اندیمشک در مجلس گفت: سردار شهید دارایی فرماندهی مقتدر و سرافراز و سربازی شجاع بود که مظلومانه شهید شد.

صاحب‌خبر -

جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد سردار شهید دارایی و آیین رونمایی از کتاب طلوع آزادی گفت: سرادر شهید دارایی فرمانده ای مقتدر، آزاده ای سرافراز و سرباز بی بدیل و شجاعی بود که تمام داشته های خود را فدای راه اسلام و انقلاب کرد اما در شهر خود غریب و مظلوم است و مظلومانه شهید شد.

او افزود: این شهید گرانقدر با وجود اینکه درجات بالایی را طی کرده بود اما هیچگاه خود را مانند برخی از افراد گم نکرده و مردم می دیدند که چگونه روز به روز با تواضع و صداقت بیشتر در کنارشان است.

آقای قلاوند با بیان اینکه تاریخ شفاهی جنگ باید حفظ شود، گفت: شهدای بسیاری مانند سردار دارایی هستند که رشادت ها و جانفشانی های آن ها در جبهه های جنگ بیان نشده است، ضرورت دارد نویسندگان این حوزه خانواده ها، مادران و پدران شهدا را فراموش نکنند و تا فرصت ها از دست نرفته است خاطرات این عزیزان را ثبت و ضبط کنند.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مراسم سالگرد این شهید گرانقدر آغازی خواهد بود برای زنده شدن یاد و خاطره بسیاری از شهدای شاخص که در شهرستان اندیمشک حضور داشتند اما تاکنون آنچنان که باید دیده نشدند.

در پایان جهانبخش قلاوند منتخب مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان خاطراتی از رشادت ها و فداکاری های شهید دارایی در ۸ سال دفاع مقدس یاد و خاطره این سردار سرافراز را گرامی داشت.

سردار شهید دارایی فرمانده‌ای مقتدر و سرباز شجاعی بود

سردار شهید دارایی فرمانده‌ای مقتدر و سرباز شجاعی بود

نظر شما