شناسهٔ خبر: 66566851 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

اولین بار برای شهرداری کرج…

با تدبیر و حمایت شورای اسلامی شهر و رایزنی های چندین ماهه قبل از برگزاری انتخابات دور جدید هیئت مدیره بانک، آقای دکتر خانی به عنوان کاندیدای مستقل شهرداری کرج به مجمع بانک معرفی و با رأی بالای سهامدارن به عنوان عضو هیئت مدیره و نماینده شهرداری کرج انتخاب شد.   در این رویداد افراسیاب شجاعی قائم مقام شهردار کرج به عنوان نماینده تام الاختیار شهرداری با حق رأی حاضر شد و وظیفه ی انتخاب هیئت مدیره را انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهرداری کرج با هفت درصد سهم سهامدار عمده بانک شهر است ولی پس از ۱۵ سال در ترکیب هیئت مدیره بانک شهر هرگز صاحب کُرسی نبود لکن با تدبیر و حمایت شورای اسلامی شهر و رایزنی های چندین ماهه قبل از برگزاری انتخابات دور جدید هیئت مدیره بانک، آقای دکتر خانی به عنوان کاندیدای مستقل شهرداری کرج به مجمع بانک معرفی و با رأی بالای سهامدارن به عنوان عضو هیئت مدیره و نماینده شهرداری کرج انتخاب شد.  

در این رویداد افراسیاب شجاعی قائم مقام شهردار کرج به عنوان نماینده تام الاختیار شهرداری با حق رأی حاضر شد و وظیفه ی انتخاب هیئت مدیره را انجام داد.

با توجه به جایگاه بانک شهر در جریان مالی شهرداریهای کشور به ویژه کلانشهرها و مراکز استان‌ها و همکاری این بانک در راستای تکمیل پروژه های کلان عمرانی و زیربنایی از طریق اعطای تسهیلات، عضویت نماینده شهرداری کرج در ترکیب هیئت مدیره جدید بانک شهر می تواند تاثیر بسزایی در تقویت همکاریهای شهرداری کرج با این مجموعه بسیار موفق بانکی و پولی داشته باشد.
 

نظر شما