شناسهٔ خبر: 66566084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرماندار شهرستان کلات:

۲۷ هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی‌دادن هستند

صلاحی گفت: جمعیت کلات ۴۰ هزار نفر است و ۲۷ هزار نفر از آن واجد شرایط رأی‌ دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی صلاحی» فرماندار شهرستان کلات با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در سطح شهرستان کلات، از تعداد ۴۴ شعبه اخذ رأی ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار با خط سیر مشخص در مناطق عشایری و مرزی و روستایی پراکنده شده است و آمادگی برگزاری انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه ۱۶ شعبه ثابت شهری و روستایی نیز مستقر هستند، افزود: در انتخابات، تخلفات انتخاباتی انگشت شمار داشتیم که تذکر داده شد، اما جرائم انتخاباتی نداشتیم.

فرماندار شهرستان کلات ادامه داد: در انتخابات دور اول با وجود شرایط جوی سخت، بارندگی شدید و برف سنگین مشارکت مردم قابل توجه و افتخارآمیز بود و بیش از ۵۳ درصد مشارکت را شاهد بودیم. با این رویکرد قطعاً برودت و سختی هوا تأثیرگذار بود، اما مردم کلات مشارکت بالایی داشتند و در مرحله دوم شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بد.

صلاحی با بیان اینکه درصدد تجلی چهار مؤلفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، جلسات متعددی در کارگروه رسانه، اطلاع‌رسانی، تبیین و آموزش برگزار شد، خاطرنشان کرد: قرارگاهی ذیل ستاد انتخابات و پشتیبانی انتخابات تشکیل شد که در این قرارگاه برای دسترسی مردم به شعب، ارتباطات و مخابرات کارگروه‌های قوی ایجاد شد تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جمعیت کلات ۴۰ هزار نفر است و ۲۷ هزار نفر از آن واجد شرایط رأی دادن هستند، عنوان داشت: شهرستان کلات که یک منطقه گردشگری است، در روز انتخابات وضعیت نارنجی با احتمال سیل و بارندگی را خواهد داشت.

وی با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار در تفرجگاه‌های کلات تصریح کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری بار دیگر در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت رقم بخورد. در مرحله دوم انتخابات ظاهراً شرایط جوی دور اول انتخابات تکرار خواهد شد و هشدار نارنجی و پیش‌بینی بارندگی شدید ۳۰ میلی‌متر گزارش شده است؛ که با توجه به اینکه برخی محور‌های کلات خاکی هستند تدابیر لازم در مدیریت بحران و آمادگی لازم انجام شده است. همه دهیاری‌ها و تمامی امکانات شهرستان بسیج شده‌اند تا انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما