شناسهٔ خبر: 66565682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

براساس ارزیابی‌های سالانه سازمانی؛

راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گلستان در رده چهارم کشور قرار گرفت

صاحب‌خبر -
راهداري و حمل و نقل جاده‌اي گلستان در رده چهارم کشور قرار گرفت
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از کسب رتبه چهارم این استان در کشور طی ارزیابی‌های 12 ماهه سازمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا(گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به کسب رتبه چهارم عملکردی استان در سال 1402 اظهار کرد: این اداره کل با ارتقای 15 رتبه در فعالیت های اختصاصی توانسته به این رتبه در سال 1402 دست یابد.
به گفته وی، شاخص‌های مذکور در چهار معاونت فنی و راه‌های روستایی، حمل و نقل، راهداری و توسعه مدیریت و منابع و حوزه برنامه ریزی ارتقا یافته‌اند.
مصدقی افزود: برخی از اقدامات انجام شده در راستای ارتقای این شاخص‌ها شامل بهسازی و روکش آسفالت راهها ، احداث راههای روستایی، ساخت ساختمانها در حوزه پلیس راه و راهدارخانه ها، نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل باری و مسافری، جابجایی کالاها و مسافرین،توسعه فعالیت ها در پایانه مرزی اینچه برون، رفع نقاط پر تصادف و سایر موارد بوده است.
وی ادامه داد: کسب این رتبه نشان‌دهنده تلاش و تعهد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم این استان است.
مصدقی در ادامه به برگزاری نشست منطقه‌ای ستاد برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور ریاست و اعضای هیات عامل سازمان در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در این نشست، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمالی، شرق سمنان و گلستان با ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات و بودجه به بررسی این موضوع پرداختند.
وی یادآور شد: برنامه‌های پیشنهادی اولیه اداره کل برای سال 1403 نیز در این نشست به تصویب رسید.

نظر شما