شناسهٔ خبر: 66565596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گروه‌های سرود از بیمه هنرمندان بهره‌مند می شوند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: گروه‌های سرود می‌توانند با عضویت در صندوق هنر از مزایای بیمه هنرمندان بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا اعظم روانشاد روز پنجشنبه در آیین تجلیل از گروه سرود آسمان، برگزیده جشنواره ملی فجر اظهار کرد: خانواده پشتوانه‌ای محکم برای هنرمندان است چراکه افراد حاضر در این گروه از دانش‌آموزان بوده و باتوجه به اجراهای مختلف باید تحصیل و هنر را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعی بودن از ویژگی‌های بارز هنر سرود است افزود: امسال به واسطه طرح شهید آوینی حمایت ویژه‌ای در راستای رشد و ارتقای کیفی هنرمندان گروه‌های سرود در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: باید در این راستا آثار در حوزه‌های مختلف همچنین با موضوع شعار سال، ایثار و شهادت تولید شوند.

روانشاد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ۶ ماهه نخست امسال با تولیدات غنی و موضوعات فاخر در زمینه‌های مختلف اقدامات خوبی را انجام دهیم همچنین انسجام و همدلی بین تمامی گروه‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: حمایت خانواده‌ها در راستای رشد و ارتقای هنر ضروری است و از گروه‌های سرودی که در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری حایز رتبه می‌شوند قدردانی خواهد شد.

نظر شما