شناسهٔ خبر: 66564213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۴۱ غرفه مجازی برای فروش محصولات مددجویان زنجانی ایجاد شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر مددجویان کمیته امداد ۴۱ غرفه مجازی در پلتفرم‌های ایرانی(باسلام، ترب و دیجی کالا) دارند.

صاحب‌خبر -

 

۴۱ غرفه مجازی برای فروش محصولات مددجویان زنجانی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، روح اله صالحی با اشاره به اینکه توسعه بازاریابی الکترونیکی برای نیل به اهداف اشتغالزایی کمیته امداد از اولویت‌های کمیته امداد طی چند سال گذشته بوده است، افزود: در همین راستا با بهره‌گیری از ظرفیت پلتفرم‎‌های ایرانی نسبت به ایجاد غرفه‌های مجازی برای فروش محصولات مددجویان اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مددجویان این نهاد ۴۱ غرفه مجازی در پلتفرم‌های ایرانی (باسلام، ترب و دیجی کالا) دارند، گفت: همچنین کلاس‌های آموزشی در حوزه بازاریابی ویژه مجریان طرح‌های اشتغال در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یادآورشد: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال و فراهم کردن امکان مشارکت مددجویان در نمایشگاه‌های استانی و ملی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

وی با دعوت کارآفرینان و صاحبان مشاغل و ایده‌های نو در استان برای همکاری با کمیته امداد گفت: این افراد در صورتی که طرح‌های تضمین‌شده دارند می‌توانند به کمیته امداد مراجعه کنند تا پس از تأیید طرح‌ها، نسبت به معرفی آن‌ها به مددجویان به‌عنوان راهبر شغلی اقدام شود.

فاطمه عسگری

نظر شما