شناسهٔ خبر: 66562382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران:

ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاب امن در استان تهران به کار گرفته شود

تهران- رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران بر ضرورت به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاب امن در استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی صبح پنج شنبه در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات مدیرکل امنیتی استانداری، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران و رئیس کمیته ایمنی ستاد انتخابات استان تهران و سایر مدیران مرتبط برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت و دهه کرامت و همچنین ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای برهم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن خنثی کردن نقشه آنان انتخاباتی امن را برگزار کنیم.

نایبی در خصوص ساز و کار رأی دادن در مرحله دوم انتخابات بیان کرد: مردم عزیز توجه داشته باشند که در هر شهرستانی که دور اول انتخابات رأی داده اند در دور دوم هم از همان شهر و حوزه انتخابیه باید رأی بدهند.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران در ادامه گفت تمام زیر ساخت‌ها و پشتیبانی‌های امنیتی لازم به وسیله دستگاه‌های متولی امر انتخابات انجام و از تمام عوامل برگزاری انتخابات در این دوره کمال تشکر را داریم.

نظر شما