شناسهٔ خبر: 66557062 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

انتشار پیام ویراستی به بهانه حضور کانون در نمایشگاه کتاب؛

وزیر آموزش و پرورش: آینده، با انس فرزندان ایران به کتاب روشن‌تر می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با انتشار پیامی در شبکه ایرانی ویراستی به بهانه حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار امیدواری کرد: آینده کشور با انس فرزندان ایران به کتاب روشن‌تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضامراد صحرایی امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و در نخستین روز آغاز نمایشگاه نوشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.

وی همچنین چاپ و انتشار ۳ میلیون جلد کتاب کودک و نوجوان، معکوس شدن نسبت ترجمه به تألیف در حوزه کتاب کودک‌ و نوجوان(۷۵ درصد تالیف و ۲۵ درصد ترجمه) و راه‌اندازی کتاب‌خانه‌های کلاسی

با تمرکز بر مناطق محروم را تنها بخشی از فعالیت‌های کانون در حوزه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش در بند پایانی این پیام نوشته است: امیدوارم فرزندان ایران عزیز با انس به  کتاب، آینده ایران عزیز را روشن‌تر کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

نظر شما