شناسهٔ خبر: 66556126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملکرد بسیاری از مساجد در کشور ستودنی است

نخستین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد استان ها صبح امروز در مرکز همایشهای آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. 

صاحب‌خبر -

عملکرد بسیاری از مساجد در کشور ستودنی است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در بنیاد هدایت این سازمان کار راهبردی، تحلیلی و رصدی در حوزه مساجد انجام شده است که بناست توفیقات هزاران مسجد در کشور را روایت کند.

 

حجت الاسلام محمد قمی امروز در نخستین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد استان ها در مشهد افزود: در شرایطی که ما غصه دار وضعیت برخی مساجد در کشور هستیم، بسیاری از مساجد موفق در کشور واقعا ستودنی هستند.

 

وی با تاکید بر این که در گام دوم انقلاب اسلامی، باید تفاوت و تحول در تمام عرصه ها رقم بخورد، ادامه داد: این امر در عرصه مساجد، مستلزم کار جدی، راهبردی، رصدی، پشتیبانی هوشمند و مؤثر است و این هم افزایی و اراده های به هم پیوند خورده در قرارگاه ملی مسجد، به تقسیم کار واضح نیاز دارد و باید تکلیف برخی زخم های قدیمی بر پیکر مساجد را مشخص کنیم و برای حل و فصل آنها اراده جمعی داشت.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در حوزه مسجد به تحولی که تغییر دهنده مناسبات اجتماعی باشد نیاز داریم و سازمان تبلیغات اسلامی هر آنچه در تقسیم کار ملی و در حوزه مساجد مسئولیت و وظیفه پیدا کند با جدیت و قوت، به سرانجام خواهد رساند.

نظر شما