شناسهٔ خبر: 66552404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئله شغل و بیمه ورزشکاران حل می شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به اینکه در بحث شغل و بیمه ورزشکاران وزیر و رئیس جمهور به جد و به طور ویژه پیگیر هستند، گفت: تلاش می شود، این مسائل حل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان کرمان که با حضور مسئولین استانی درمحل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، خطاب به ورزشکاران گفت: مجاهدت، تلاش و جهاد شما ورزشکاران با جهاد رزمندگان ما هیچ فرقی نمی‌کند؛ چرا که هر دو هدف یکیست و همه برای عزت، استقلال و برافراشته شدن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این روی سکو رفتن شما، همان موشک ماست و ۸۵ میلیون ایرانی و مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه دنیا از پیروزی جمهوری اسلامی ایران خوشحال می شوند و ما حاضریم جان بدهیم و کشته شویم؛ ولی شما امنیت داشته باشید و با امنیت ورزش کنید.

میرجلیلی با اعلام اینکه در استان کرمان ۴۶۰ شهید ورزشکار داریم، تصریح کرد : ۸۳ نفر از این شهدا تکواندو کار بودند که این قهرمانان از سکو و مدال خود در راه امنیت ما گذشتند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: این قهرمانی‌ها و روی سکوی ایستادن‌ها و شاد کردن دل ملت را قدر بدانید که مقام معظم رهبری ۱۱ بار در دیدار پارسال، از ورزشکاران تشکر کردند و این یعنی غیرت شما، راه و رسم جوانمردی و پهلوانی فراموش شدنی نیست.

میرجلیلی با اشاره به اینکه شما ورزشکاران الگو هستید و برای خود نیستید؛ بیان کرد: شما وقتی قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک می‌شوید، برای یک نظام، یک اعتقاد و یک باور هستید و دنیا شما را رصد می‌کند.


وی افزود: نوجوانان و جوانان کشور از شما الگو و درس می‌گیرند، اخلاق، رفتار و کیفیت زندگی شما برای آنها الگوست و مسئولیت سنگینی بر گردن شما است.

میر جلیلی تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی فیک‌ و ربات است، به حرف های آنها توجه نکنید، این‌ها تیر و ترکش‌های زمان جنگ است، مردم به شما افتخار می‌کنند، مردم قهرمانانشان را دوست دارند و شما قهرمانان واقعی مردم هستید، نه فضای مجازی؛ اما مردم در فضای مجازی شما را رصد می‌کنند، اگر می‌خواهید قهرمان باشید، باید هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی قهرمان باشید.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، قهرمانان را آموزگاران ایستادگی، امید و نشاط می دانند؛ لذا باید بدانید برای مملکت و برای همه مهم هستید.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور از پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواست، ورزشکاران ملی پوشی که فرزند ایثارگر، آزاده، شهید و جانباز هستند و همچنین زوجین جوان ملی‌پوش و مدال آور را معرفی کنند تا برای آنها مراسم تجلیل ملی برگزار شود.

میرجلیلی بر هدفمندی بودجه باشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: باید این موضوع به صورت ویژه دیده شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث شغل و بیمه ورزشکاران وزیر و رئیس جمهور به جد و به طور ویژه پیگیر هستند، ابراز امیدواری کرد، مسئله شغل و بیمه ورزشکاران حل شود.

نظر شما