شناسهٔ خبر: 66549965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جامعه ورزش فارس برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس فراخوان داد

شیراز-ایرنا- افتخارآفرینان، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش استان فارس همگام با سایر اقشار جامعه برای حضور پرشوردر دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم فراخوان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، عبدالرحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:‌مردم شهیدپرور استان فارس بیش از چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده‌اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی میهن اسلامی از جمله استان فارس همیشه در صحنه حاضر بوده اند،ادامه داد: بیست و یکم اردیبهشت ماه نیز ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خداجو اضافه کرد: اکنون از تمام مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می‌کنیم با حضورپر شورخود در انتخابات، تجدید میثاقی دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.

وی بیان کرد:‌ از همه پیشکسوتان، قهرمانان و نخبگان ورزش می خواهیم در کنار سایراقشارحضور پررنگی درمرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: بر همه ورزشکاران لازم است که در انتخابات شرکت و نقش گسترده خود را در این رویداد سیاسی و اجتماعی ایفا کنند تا با اتحاد و همدلی موجب تداوم انقلاب و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن در شرایط فعلی شوند.

خداجوبه نقش مؤثر جامعه ورزش در جلب افکار عمومی به ویژه دعوت از مردم اشاره کرد و افزود: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، در مرحله نخست انتخابات (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) از مجموع ۱۸ کرسی نمایندگی فارس در مجلس، تکلیف ۱۵ کرسی مشخص شد و تعیین تکلیف سه کرسی باقیمانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشیده شد.

نظر شما