شناسهٔ خبر: 66549380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پرسپولیس حسرت این امتیازها را می‌خورد

عملکرد پرسپولیس در برخی بازی‌های نیم فصل اول باعث شده آن‌ها در آخر فصل رقابت تنگاتنگی را با استقلال برای قهرمانی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هفته بیست وششم لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که تا دقایق پایانی بازی استقلال و ذوب آهن همه تصور می‌کردند پرسپولیس با کسب سه امتیاز بازی نساجی و همچنین تساوی استقلال قرار است صدرنشین باشد. اما گل دقایق پایانی بلانکو و سپس پیروزی این تیم، همان یک امتیاز فاصله را حفظ کرد و صدر نیز در اختیار استقلال باقی ماند.

سرخپوشان حالا باید در این 4 هفته علاوه بر پیروزی در تمام بازی‌ها، امیدوار لغزش استقلال باشند که احتمال آن نیز پایین است. این در حالی است که اگر پرسپولیس در نیم فصل اول سه بازی را نا باورانه با مساوی به اتمام نمی‌رساند، هم اکنون با 5 امتیاز اختلاف صدرنشین بود و قهرمانی‌اش نیز تا حدودی قطعی شده بود.

یکی از این بازی‌ها مقابل صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر بود که سرخپوشان در آزادی میزبان نفتی ها بودند، انتظار می‌رفت شاگردان گل محمدی، با پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیایند که در کمال ناباوری این تیم حتی حریف نفت 10 نفره هم نشد و بازی را با نتیجه 2-2 به اتمام رساند تا 2 امتیاز در این مسابقه برای پرسپولیس هدر برود.

یکی دیگر از این بازی‌ها نیز در هفته سیزدهم مقابل استقلال خوزستان بود که با نتیجه 2-2 به اتمام رسید. آبی پوشان خوزستانی در آن مقطع قعر نشین جدول بودند و تا آن هفته هیچ بردی کسب نکرده بودند اما با نمایش ضعیف پرسپولیس مقابل این تیم، بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

بازی دیگر در هفته پانزدهم بود که مس تا قبل از اینکه مقابل پرسپولیس قرار گیرد، 6 هفته متوالی مقابل حریفانش تن به شکست داده بود اما پرسپولیس مقابل این تیم به تساوی رضایت داد تا این نتیجه نیز منجر به استعفای گل‌محمدی شود. 

حال اگر این امتیازها به راحتی از دست نمی‌رفت؛ جدول و شرایط کورس قهرمانی نیز به گونه دیگری رقم می‌خورد که یا آن‌ها موفق به کسب قهرمانی می‌شوند یا امتیازهای از دست رفته در این بازی‌ها به حسرتی برای هواداران پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما