شناسهٔ خبر: 66548880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: کمیته امداد به منظور توانمندی مددجویان، خدمات مختلفی را متناسب با نیاز‌های مددجویان برنامه‌ریزی و ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

 رضا البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد علاوه بر دریافت کمک معیشت، در دیگر زمینه خدماتی از  قبیل  تامین  مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمات دریافت می‌کنند.

البرزی گفت: باتوجه به اینکه تأمین مسکن مددجویان از اولویت‌ها و برنامه‌ های اصلی این نهاد حمایتی است، گفت: طی سال گذشته اقدامات مطلوبی در زمینه خدمات مسکن به مدد جویان ارائه شده است.

وی به پرداخت مستمری به بیش از 29 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: خانوار‌های مددجوی یک نفره 770 هزار تومان، دو نفره یک میلیون و 90 هزار تومان، سه نفره یک میلیون و 525 هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و 960 هزار تومان و خانوار‌های پنج‌نفره 2 میلیون و 409 هزار تومان کمک معیشت دریافت کرده‌اند.

البرزی در ادامه صحبت‌های خودبا بیان اینکه حمایت از مددجویان در بخش‌های مختلف مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه و... همواره مورد توجه و تأکید بوده، افزود: در این راستا پرداخت اجاره مسکن به مبلغ بیش از 44 میلیارد ریال به مدد جویان صورت گرفته است.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: همچنین پرداخت ودیعه مسکن ‌امانی به مبلغ بیش از 47 میلیارد ریال و ودیعه مسکن بانکی طی سال گذشته به مددجویان این نهاد حمایتی تعلق گرفت.

البرزی همچنین توجه به دیگر بخش‌های معیشتی مددجویان تأکید کرد و گفت: پرداخت وام کارگشایی و بهره‌مندی مددجویان از معافیت و انشعابات و اشتراکات آب، برق و گاز و اعطای لوازم ضروری به ارزش ریالی 12 میلیارد و 543 میلیون ریال همچنین غربالگری سالمندی و ارائه خدمات به مادران باردار و شیرده و ارتقا شاخص‌های بهداشتی به مددجویان در دستور کار بوده که اجرایی و طی سال جاری نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما