شناسهٔ خبر: 66547050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار هرمزگان بر نوسازی شبکه آبرسانی جزیره هرمز

استاندار هرمزگان در طرح بازآفرینی جزیره هرمز بر جانمایی مجتمع چند منظوره فرهنگی _ دینی و نوسازی شبکه آبرسانی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید استاندار هرمزگان بر نوسازی شبکه آبرسانی جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی دوستی در نشست ستاد بازآفرینی هرمزگان با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح‌ در جزیره هرمز و بندرعباس، گفت: تبدیل تیرهای برق به کابل‌های زیرزمینی و ساخت المان‌های منطبق با هویت بومی در این طرح مهم است.

وی افزود: برای پایدارسازی آب جزیره هرمز ضروری است نوسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم ساماندهی اسکله‌های صیادی و توقفگاه قایق‌های جزیره هرمز، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی همه نیازهای ۲ اسکله موجود جزیره هرمز را در مجموعه‌ای جدید درنظر می گیرد تا به محض ساخت اسکله‌های جدید؛ مجموعه ناایمن فعلی جمع‌آوری شود.

بیشتر بخوانید:  دستاوردهای سفر هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین

دوستی در خصوص طرح های باز آفرینی شهر بندرعباس افزود: لازم است برای استفاده مردم، شهرداری بندرعباس مرحله نخست بوستان ۴ هکتاری محله اسلام آباد را در زمین پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی استان شروع کند.

وی تکمیل بانک اطلاعات زمین را مهم دانست و افزود: این فهرست به شهرداری‌ها کمک می کند در بازآفرینی و بازگشایی‌ها به محض نیاز به توافق با مردم و معاوضه زمین بتوانند وارد مذاکره شوند.

استاندار هرمزگان خطاب به فرمانداران سراسر استان نیز گفت: همه فرمانداران گزارش پیشرفت بازآفرینی‌ و بازگشایی معابر در محلات مستعد شهرهای خود را همراه با چالش‌ها در جلسات شورای بازآفرینی که دو هفته یکبار برگزار می شود، ارائه دهند.

نظر شما