شناسهٔ خبر: 66547045 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای برنامه‌های دهه کرامت با شعار «همه خادم‌ الرضائیم»

خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برنامه‌های دهه کرامت را با شعار «همه خادم‌ الرضائیم» اجرا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

وحید ابراهیم یزدیوحید ابراهیم یزدی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با برنامه‌های دهه کرامت گفت: هدف خادمیاران در دهه کرامت امسال اشاعه هرچه بیشتر شعار «همه خادم الرضاییم» است.

وی اظهار کرد: در راستای هماهنگی و اجرای برنامه‌های دهه کرامت با دستگاه‌های اجرایی از جمله بسیج و شهرداری منطقه جلساتی برگزار شد. همچنین، چهار جلسه ستاد دهه کرامت با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی منطقه برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد. 

یزدی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) روز پنجشنبه، 20 اردیبهشت‌ماه در میدان چهار باغ محله جنت‌آباد همراه با برپایی چایخانه حضرتی و جشن برگزار می‌شود. این مراسم با حضور خادمیاران و اهالی منطقه برگزار خواهد شد. همچنین، پرچم متبرک رضوی در میدان صادقیه برافراشته خواهد شد. 

وی در ادامه به برنامه‌های گروهی این مراسم اشاره و بیان کرد: پیاده‌روی خانوادگی و غبارروبی مزار شهدای تپه لاله‌ها در کوهسار، اجتماع بانوان و اهتزاز بزگترین پرچم رضوی کشور در تپه عباس‌آباد با حضور خادمیاران و مسئولان لشکری و کشوری، برگزاری هیئت خدام‌الرضا(ع) و میزهای خدمت در مسجد انصارالمهدی(عج) جنت‌آباد، برپایی جشن در حسينيه روضة‌الشهدا، حضور کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان امید، هماهنگی جهت اهدای خون در مرکز ستاری، حضور در نماز جمعه کن، برپایی میزهای خدمت در سطح منطقه، برپایی هشت چایخانه حضرتی در جشن‌ها با حضور کلیه خادمیاران و یاوران رضوی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران افزود: با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش و امور مساجد منطقه صلوات خاصه حضرت رضا(ع) در ساعت ۸ صبح روز میلاد امام رضا(ع) در سطح مدارس و از ساعت ۲۰ در مساجد منطقه پخش خواهد شد. 

وی همچنین بیان کرد: جشن میلاد(اجتماع امام رضایی‌ها) نیز روز 29 اردیبهشت‌ماه با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در مقابل آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده‌خاتون(س) برگزار خواهد شد. 

یزدی در ادامه به تشریح برنامه‌های اختصاصی برخی از کانون‌ها پرداخت و گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید در ۱۴ مدرسه، برگزاری نشست‌هایی با موضوع جایگاه دختر در خانواده و جهاد تبیین، جشن بانوان در یاور شهر ۵، برگزاری دوره‌های کارآفرینی، کارگاه تحکیم خانواده، جشن دخترانه در حسینیه آتوت، برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی در ایستگاه مترو ارم سبز در ۱۰ روز، پویش نذر آزادی زندانیان، پویش مهربانی، برگزاری جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) برای دختران کار و بی‌سرپرست، اردوی جهادی در یکی از روستاهای محروم، مسابقه خاطره‌نویسی و توزیع ۸۸۸ جلد کتاب در بین دانش‌آموزان بخشی از فعالیت خادمیاران در این دهه پربرکت است.

انتهای پیام

نظر شما