شناسهٔ خبر: 66546966 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

حمزه عشوری از اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان خبر داد. حمزه عشوری از اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، حمزه عشوری هفته ملی جمعیت و برنامه‌های پیش‌بینی شده را فرصتی مناسب برای آگاهی‌بخشی عنوان کرد تا با اجرای قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و فرهنگ‌سازی از بحرانی که آینده کشورمان را تهدید می‌کند پیشگیری شود. وی با اشاره به برآوردهای بین‌المللی گفت: ایران تا ۲۰ سال آینده جزو کشورهای با درصد بالای سالمندی خواهد بود که این امر منجر به بالا رفتن نسبت سرباری،کاهش نیروی کار، افت سطح رفاهی می‌شود.
 
عشوری خاطرنشان کرد: هر اقدامی که در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان نیاز است برای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت انجام شود، مجموعه مدیریتی این اداره کل همراه و همکار خواهد بود و در این راستا سعی کرده است واحدها را همسو و همراه نماید. سال گذشته مراسم تجلیل از همکارانی که به تازگی ازدواج کرده یا خداوند به آنها فرزندی داده است با اهدا پاداش مالی و لوح تقدیر برگزار گردید.
 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان همچنین از اجرایی شدن دورکاری مادران دارای فرزند دراداره کل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در اولویت ، دورکاری برای مادران در نظر گرفته شده و در این ارتباط معاونین، مدیران ستادی و شهرستانها ضمن فراهم نمودن بستر لازم برای دورکاری همکاری و همراهی لازم را دارند.

عشوری در پایان از برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه و ۱۲۲۴ نفر ساعت برنامه آموزشی در حوزه خانواده و آموزش به منظور تحکیم خانواده و توان افزایی در این اداره کل خبر داد و گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده بر اساس بند ح تبصره ۹ قانون بودجه برای ستاد و شهرستانها اعتباراختصاص یافته است. قابل ذکر است که هفته جوانی جمعیت با شعار نقش من در جوانی ایران از 24 تا 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما