شناسهٔ خبر: 66546621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سطح این شهرستان با رویکرد امنیت محله محور خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سطح این شهرستان با رویکرد امنیت محله محور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، سرهنگ مهدی مهران فر با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین محترم فراجا مبنی بر اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و بالابردن سطح امنیت و آسایش و آرامش مردم عزیزمان با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت و خصوصا برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان با رویکرد امنیت محله محور به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح سه روزه تا به این لحظه ضمن توقیف ۵۲ دستگاه موتورسیکلت، توقیف ۲ دستگاه خودرو، دستگیری دو نفر، کشف دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در این طرح و دستگیری ۵ نفر توسط ماموران این فرماندهی کشف و ضبط  شدند.  

وی افزود: این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب و مواظب فرزندان خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص توزیع مواد مخدر مراتب را هر چه سریعتر از شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.  

انتهای پیام

نظر شما