شناسهٔ خبر: 66543580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص

خبرگزاری صدا و سیما

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد در سال گذشته ۳۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیماران خاص پرداخت کرد.

صاحب‌خبر -

کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا داغستانی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از هزار و ۶۲۱ بیمار خاص و صعب العلاج گفت: هزینه‌های درمانی به این بیماران شامل هزینه‌های درمانی، بهداشتی، خرید تجهیزات پزشکی و توان بخشی است.
وی با اشاره به حمایت این نهاد از۶۵۹ بیماران زمین گیر نیازمند گفت: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه پنج میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی افزود: همه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین پارسال سه هزار و ۲۶۰ عدد پوشینه و ۲۰ دستگاه ویلچر جهت بیماران نیازمند تهیه و تحویل شد.
داغستانی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

نظر شما