شناسهٔ خبر: 66536491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره مندی ۲۵ هزاربیماراز خدمات انجمن خیریه امید آذربایجان غربی

در یکسال گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر از مبتلایان و خانوا ده آنها از خدمات رفاهی و درمانی انجمن خیریه امید آذربایجان غربی بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

بهره مندی ۲۵ هزاربیماراز خدمات انجمن خیریه امید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با ۱۸ اردیبهشت روز بیماری‌های خاص  نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر و خیران انجمن خیریه امید ومرکز  درمان مبتلایان به سرطان در شهرستان خوی برگزار شد.

در این هم اندیشی  که با حضورمسئولان دفاتر  انجمن خیریه امید استان برگزار شد  در زمینه روند فعالیت دفاتر، روش‌های حمایت خیران از این انجمن، عملکرد دفاتر انجمن در استان و راه‌های حمایت از خانواده  هدف  بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل انجمن خیریه امید استان  گفت: این انجمن در یکسال گذشته با حمایت خیران  به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در زمینه‌های درمانی، تامین تجهیز ات پزشکی و درحوزه رادیو تراپی و شیمی درمانی از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان  در آذربایجان غربی و استان‌های کردستان و آذربایجان شرقی  حمایت کرده است.

  صادقی از خرید و نصب و تجهیزدرمانگاه و بیمارستان  این انجمن به دستگاه‌های پیشرفته و بروز در مان سرطان هم خبر داد و تصریح کرد: با خرید ونصب این تجیهزات با حمایت خیران، این انجمن در ردیف  ۷ انجمن برتر کشور در زمینه درمان سرطان قرار گرفت.

مدیرعامل انجمن خیریه امید استان تصریح کرد: این دستگاه بصورت اقساط  وبا بیش از ۱۵۰ میلیار تومان اعتبار از محل کمک‌های خیران و مردم نوعدوست خریداری  شده اند که  برای تامین اقساط باقیمانده آنها نیاز به تداوم حمایت خیران است.

صادقی گفت: در شهرستان‌های استان این انجمن ۷ شعبه دارد که درصورت نیاز دفاتری  در دیگر شهرستان‌های فاقد شعبه هم تاسیس می‌شود.

وی افزود: شعبه شهرستان خوی یکی از فعالترین شعبات این انجمن است که پارسال  به ارزش ۱۱ میلیارد تومان از طریق این انجمن به  درمان بیماران مبتلا به سرطان  کمک شده است.

صادق اضافه کرد: مردم خیر خوی در این مدت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون به این شعبه کمک کردند.

مدیرعامل انجمن خیریه امید استان بااشاره به خدمات این انجمن به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنها گفت: در یکسال گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر از مبتلایان و خانوا ده آنها از خدمات رفاهی و درمانی این انجمن بهره‌مند شدند.

نظر شما