شناسهٔ خبر: 66536257 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

۱۵ فرصت اولویت‌دار سرمایه‌گذاری در قم معرفی شد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم با اشاره به معرفی ۱۵ فرصت اولویت‌دار و با بهره سرمایه‌گذاری، گفت: سرمایه‌گذاران در فرصت‌های اولویت‌دار معرفی شده در این استان از حمایت‌های قانونی و اجرایی برخوردار خواهند شد.

صاحب‌خبر -

مهدی فراهانی، ساخت نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی، احداث پایانه ریلی سلفچگان، ساخت سردخانه ۵۰۰۰ تنی بالای صفر، خط تولید باطری‌های لیتیومی، احداث هتل پنج‌ستاره، احداث مجتمع‌های خدماتی و گردشگری در نقاط معین شده استان، توسعه و تجهیز ایستگاه‌ها و مسیر خط یک مترو قم، صنایع پلاستیک و کفش و ایجاد مرکز پلاسما از جمله این فرصت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: احداث مجموعه شهربازی روباز در منطقه مشخص شده، تولید بتاکاروتن، تملک و مرمت یکی از خانه تاریخی، ایجاد مجموعه‌های تفریحی در نقاط مشخص شده، احداث سالن ورزشی چندمنظوره، احداث مجتمع تولید و توزیع پوشاک در یکی از شهرهای استان، ایجاد مجتمع کشت محصولات طبیعی و گیاهان دارویی، ایجاد مزرعه چندمنظوره گلخانه‌ای و احداث مجتمع بازی‌های دیجیتال از دیگر طرح‌هایی است که در کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان معرفی و روی آنها مطالعه و بررسی شده‌است.

چاپ کتابچه ۲ زبانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم در ادامه با اشاره به چاپ کتابچه دو زبانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم، افزود: در مجلدهای دو زبانه به زبان‌های انگلیسی و فارسی، جهت مطالعه سرمایه‌گذاران خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم به مراجعان، معرفی می‌شود.

وی افزود: تسلط سرمایه‌گذار بر ظرفیت‌ها و نیازهای قم در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، هدف همکاران ما از تدوین این کتابچه‌ها در اداره کل امور اقتصادی و دارایی بوده‌است.

فراهانی اضافه کرد: کیو آر کد یا رمزینه‌هایی در پشت جلد کتابچه‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، درج شده است تا سرمایه گذران به قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، از طریق سایت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم دسترسی داشته باشند.

نظر شما