شناسهٔ خبر: 66532953 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Resident Evil 9 در یک جزیره در جنوب شرقی آسیا جریان خواهد داشت

طراحی یک جهان باز با الهام از سنگاپور / insider-gaming

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد که بازی رزیدنت اویل ۹ (Resident Evil 9) به زودی معرفی می‌شود و اکنون اطلاعات جدیدی از آن لو رفته است. 

 Dusk Golem یک لیکر معتبر نزد طرفداران کپکام و سری بازی رزیدنت اویل محسوب می‌شود، چند روز پیش از معرفی Resident Evil 9 در آینده نزدیک خبر داده بود. این لیکر اکنون اعلام کرده است که این بازی در جزیره‌ای خیالی در جنوب شرقی آسیا جریان دارد که با الهام از کشور سنگاپور طراحی شده است. 

بازی Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت قرار دارند و با بیشترین بودجه ممکن، طولانی‌ترین روند توسعه تاریخ این فرانچایز را تجربه کرده است. داسک گولم همچنین پیش از این نیز گفته بود که رزیدنت اویل ۹ یک بازی جهان باز است که کپکام قصد دارد آن را در ژانویه سال ۲۰۲۵ برای همه پلتفرم‌ها به بازار منتشر کند. 

بازی Resident Evil 9 بازی Resident Evil 9

حالا که داستان ایتن به پایان رسیده است، این احتمال وجود دارد که کپکام دوباره به سراغ شخصیت‌های محبوبی مثل کریس ردفیلد یا لیان کندی برود. در ماه آینده رویدادهای بزرگی مثل  Summer Game Fest، شوکیس ایکس باکس و سونی در راه هستند و فرصت مناسبی برای رونمایی از بازی‌های معرفی نشده محسوب می‌شود. 

Resident Evil 9 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۵ (زمستان سال ۱۴۰۳) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.  

چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت دوم

بازی Resident Evil 9 در یک جزیره در جنوب شرقی آسیا جریان خواهد داشت - ویجیاتو بازی Resident Evil 9 در یک جزیره در جنوب شرقی آسیا جریان خواهد داشت - ویجیاتو insider-gaming

برچسب‌ها:

نظر شما