شناسهٔ خبر: 66531298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همکاری و تعامل ۲۶ دستگاه اجرایی مختلف پیرانشهر در ستاد طرح نور

۲۶ دستگاه اجرایی مختلف پیرانشهر در ستاد طرح نور همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

همکاری و تعامل ۲۶ دستگاه اجرایی مختلف پیرانشهر در ستاد طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان پیرانشهر درجلسه بررسی حجاب وعفاف و روند اجرای طرح نور در این شهرستان گفت: ۲۶ دستگاه در سطح این شهرستان برای ستاد طرح نور همکاری می کنند که لازم است تمامی دستگاهها در وظیفه محوله نهایت تلاش را داشته باشند.

خضر کاک درویشی، توجه به فرامین مقام معظم رهبری در مورد اهمیت رعایت حجاب و عفاف را مهم خواند و افزود: دشمن برای ضربه زدن به نظام از هر ترفندی بخصوص تزلزل بنیان خانواده ها استفاده می‌کند و تخریب مسئله امر به معروف و نهی از منکر و طرحهایی چون طرح نور و با تبلیغات سوء در مورد رعایت نکردن حقوق زن در جامعه هدفی جز از بین بردن بنیان خانواده ها و ضربه زدن به نظام ندارد.

کاک درویشی، در ادامه ورود جدی دستگاههای متولی در چهارچوب قانون و بخصوص رعایت مسائل شرعی و دینی و فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاهها را خواستار شد.

ماموستا هاشم آبادی، هم در این جلسه ضمن بیان مطالبی در خصوص مسائل شرعی و دینی بحث حجاب و عفاف از دیدگاه دین اسلام گفت: مقوله حجاب و عفاف باید از مساجد شروع شود.

ماموستا هاشم آبادی، در ادامه کار کردن در زمینه پیشبرد فرهنگ حجاب و عفاف در بین خانواده ها را ضروری دانست.

هدف از برگزاری این جلسه آمادگی اداره ها و همراهی دستگاههای مختلف برای اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه و مقابله با آسیبهای اجتماعی رعایت نکردن حجاب عنوان شد.

در پایان این جلسه رؤسا و نمایندگان دستگاههای حاضر به بیان نقطه نظرات و مسائل مربوط به پیشبرد فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه پرداختند.

در این نشست، مقرر شد همایش پیاده روی خانواده ها با رعایت کامل حجاب و عفاف بصورت ماهیانه در شهرستان برگزار شود.

نظر شما