شناسهٔ خبر: 66530886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توصیه‌های انتخاباتی/ مدارک هویتی را در اختیار دیگران قرار ندهید

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر از واجدان شرایط رای دادن خواست برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی از در اختیار گذاشتن مدارک هویتی خود به دیگران خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جواد مولایی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از واجدان شرایط رای دان این حوزه خواست برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی از در اختیار گذاشتن مدارک هویتی خود به دیگران خودداری کنند.

فرماندار قائم شهر با اشاره به تمهیدات به عمل آمده برای برگزاری سالم مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با تامین و در اختیار گذاشتن ۱۳۷۹‌ صندوق اخد رای الکترونیک شرایط و بستر لازم برای انجام انتخابات تمام الکترونیک در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.

وی درباره شرایط سنی رای اولی‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس افزود: متولدین ۲۱ اردیبهشت سال ۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات و تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

فرماندار قائم شهر یاد آور شد در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی، در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

مولایی، تسهیل در اخذ رای و عدم دخالت دیگران در رای دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارش و جمع بندی آرای اخذ شده درکوتاهترین زمان با دقت بالارا از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

نظر شما