شناسهٔ خبر: 66520087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اردستان:

۳۴۸ واحد مسکونی ویژه نیازمندان اردستان در حال ساخت است

مرتضی عسگری

فرماندار اردستان گفت: در حال حاضر ۳۴۸ واحد مسکونی در سطح شهرستان اردستان با عنوان مسکن کریمان و انجمن خیرین با ۴۲ هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -

سید محمدهادی احمدی طباء عصر امروز(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) در بازدید از پروژه مسکن کریمان زواره، اظهار کرد: یکی از وعده‌های اصلی دولت ساخت مسکن برای نیازمندان و افرادی بود که مسکن نداشتند که در شهرستان اردستان از دو سال گذشته شاهد جهش تولید مسکن هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کریمان در شهر اردستان ۲۲۰ واحد است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۸۸ واحد آن ویژه مددجویان کمیته امداد و ۱۲ واحد آن ویژه خانواده ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی است افزود: پروژه مسکن کریمان در شهر زواره ۹۰ واحد است که در دو فاز ساخته خواهد شد. همچنین پروژه ۲۴ واحدی در شهر مهاباد در حال ساخت است که ۴ واحد آن ویژه مددجویان کمیته امداد است.

فرماندار اردستان با اشاره به قیمت واحدهای مسکونی که تحویل متقاضیان می شود گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی تا کنون ۹۵ میلیارد تومان هزینه شده، که ۸۶ میلیارد تومان آن آورده متقاضیان و کمک نهادهای حمایتی به متقاضیان تحت پوشش بوده و ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون نیز از تسهیلات بانکی آزاد شده است. قیمت تمام شده واحدهای مسکونی از متقاضیان دریافت می شود و اکنون به‌صورت علی‌الحساب از متقاضیان پول دریافت می‌شود.

احمدی طباء با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۴۸ واحد مسکونی در سطح شهرستان اردستان با عنوان مسکن کریمان و انجمن خیرین با ۴۲ هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است، تصریح کرد: تاکنون کل متقاضیان دو طرح مسکن کریمان و انجمن خیرین حدود ۸۶ میلیارد تومان پرداخت کردند. همچنین حدود ۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی براای ساخت ۱۴ واحدی زواره و ۲۴ واحدی مهاباد دریافت شده است.

بیش از هر زمان دیگر به همدلی و اتحاد نیاز داریم

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ نفر به طور مستقیم در طرح مسکن کریمان شهرستان اردستان مشغول به کار هستند که تا دو ماه آینده به ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اولویت شهرستان اردستان در سال جاری ساخت مسکن برای اقشار مختلف، ادامه نهضت آسفالت و مرمت راه و ایجاد اشتغال خواهد بود، گفت: استفاده از پتاسیل نخبگان شهرستان در سطح کشور یکی از برنامه‌های حاکمیت اردستان بوده که سال گذشته توانستیم اعتبارات قابل توجهی را به بخش‌های مختلف شهرستان تزریق کنیم.

احمدی طباء گفت: اکنون برای پیشرفت و شکوفایی در شهرستان اردستان بیش از هر زمانی به همدلی، اتحاد و عبور از سیاست بازی تخریبی نیاز داریم، زیرا فضایی که وجود دارد به نفع هیچ گروه و حزب سیاسی نیست.

انتهای پیام

نظر شما