شناسهٔ خبر: 66516573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی اقدامات انجام شده برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن

جلسه شورای مسکن شهرستان خنداب تشکیل و در آن آخرین اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای خنداب و جاورسیان ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جلسه شورای مسکن شهرستان خنداب با حضور اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، عسگری مدیرکل بنیاد مسکن استان و اعضای شورای مسکن در فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های خنداب و جاورسیان از قبیل واگذاری قطعات، صدور راهنمای ساخت توسط شهرداری‌ها و واگذاری انشعابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اسدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی در حوزه شهر‌های خنداب و جاورسیان مطرح شد و نکته‌ای که مورد تأکید قرار گرفت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در افزایش کاربری‌ها و توافقات برای الحاق به محدوده بود.
او ادامه داد: در شهر جاورسیان زمینی که پیش بینی کرده بودیم دو طبقه بود که با توجه به وضعیت جغرافیایی و محدود بودن زمین مقرر شد قطعات برای ساخت یک طبقه به مردم واگذار شود.
در شهر خنداب واگذاری‌ها توسط بنیاد مسکن انجام شده است و مردم باید در دریافت پروانه و شروع اقدامات اجرایی هر چه سریعتر اقدام کنند.
با گزارشاتی که دستگاه‌های خدمات رسان در این جلسه ارائه دادند امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم بحث مسکن ملی شهرستان خنداب را به سرانجام خوبی برسانیم.
در ادامه با حضور اسدی تصفیه خانه کشتارگاه شهرداری خنداب با اعتبار سه میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

<div id="video-display-embed-code_11082035"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4226019/11082035?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما