شناسهٔ خبر: 66516399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توده بدخیم در زبان قهرمان پارادوومیدانی/مسجدی زیر تیغ جراحی

دارنده مدال طلای رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به دلیل وجود یک توده بدخیم روی زبانش زیر تیغ جراحی می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رشید مسجدی ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران به دلیل یک اتفاق ناگوار زیر تیغ جراحی می‌رود.

قهرمان رقابت‌های جهانی 2023 و دارنده دو طلا و برنز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چند هفته قبل با احساس درد شدید در زبانش به پزشک مراجعه کرد و پس از انجام چند آزمایش مشخص شد که روی زبانش یک توده وجود دارد و باید به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مسجدی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متأسفانه یک توده بدخیم در زبانم وجود دارد که رو به سرطانی است و به همین دلیل باید فردا (سه‌شنبه) تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

وی ادامه داد: من در این مدت MRI و چند آزمایش دیگر انجام دادم و پس از بررسی‌های مختلف گفتند که این توده در حال تکثیر است و باید فوراً جراحی شود. من در همان ابتدا موضوع را با هادی‌زاده رئیس انجمن پارادوومیدانی مطرح کرد و او نیز به سرعت جلساتی را با کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، غفور کارگری رئیس کمیته پارالمپیک و معاونت فنی کمیته برگزار کرد. همه این مسئولان گفتند که سلامتی‌ام در اولویت است و باید اقدام لازم صورت بگیرد.

قهرمان پارادوومیدانی جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: من سال قبل سهمیه پارالمپیک را گرفته‌ام و بنابراین نگرانی بابت عدم اعزام به رقابت‌های جهانی در ژاپن وجود ندارد. به هر حال فردا (سه‌شنبه) جراحی می‌شوم و توده را برمی‌دارند تا هیچ مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما