شناسهٔ خبر: 66515239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراهم شدن تمهيدات لازم براي برگزاري دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابيه کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن فرآیند اخذ رای، سلامت انتخابات را تضمین می‌کند گفت :عوامل اجرایی انتخابات کرمانشاه ۱۰ هزار نفر هستند

صاحب‌خبر -

فراهم شدن تمهيدات لازم براي برگزاري  دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابيه کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با هدف هماهنگی‌های نهایی برای برگزاری شایسته مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برگزار شد.
الکترونیکی شدن انتخابات  و فراهم شدن تمهیدات لازم برگزاری انتخابات از مهمترین مباحث نشست بود
رئیس ستاد انتخابات استان گفت : همانند دور اول انتخابات، در دور دوم هم ۶۴۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کرمانشاه خواهیم داشت که فرایند اخذ رای را در این حوزه انتخابیه انجام خواهند داد.

 وی به الکترونیکی شدن فرایند رای گیری در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بکارگیری صندوق‌های الکترونیکی برای اخذ رای، یک راهکار بسیار خوب، راحت و روان است که می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین کند.

شعبانی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی لازم پیرامون شیوه اخذ رای به شکل الکترونیکی برای مجریان انتخابات در حال برگزاری است. همچنین بسترهای لازم برای آموزش این فرایند به مردم در مکان های مختلف جمعیتی مانند دانشگاه‌ها، مساجد و همچنین از طریق رسانه ها در حال انجام است.

وی در ادامه با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای، عنوان کرد: بی گمان مردم آگاه و انقلابی شهرستان کرمانشاه همچون دور اول انتخابات، حضور باشکوه و گسترده‌ای را پای صندوق‌های رای خواهند داشت و دو منتخب باقی مانده این حوزه انتخابیه را با آرای خود تعیین خواهند کرد.

در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تکلیف ۵ حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد و رقابت ۴ نامزد برای کسب ۲ کرسی باقیمانده کرمانشاه به دور دوم کشیده شده است که به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نظر شما