شناسهٔ خبر: 66514328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اصحاب رسانه استان مرکزی خطاب به دانشجویان آمریکا: آزادگی شما را می‌ستاییم

جمعی از اصحاب رسانه استان مرکزی خطاب به اساتید و دانشجویان آزاده آمریکا و اروپا اعلام کردند: ما اصحاب رسانه استان آزادگی و جوانمردی شما را می‌ستاییم و به طینت پاکتان افتخار می‌کنیم. جمعی از اصحاب رسانه استان مرکزی خطاب به اساتید و دانشجویان آزاده آمریکا و اروپا اعلام کردند: ما اصحاب رسانه استان آزادگی و جوانمردی شما را می‌ستاییم و به طینت پاکتان افتخار می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، گروهی اصحاب رسانه استان مرکزی با صدور پیامی خطاب به اساتید و دانشجویان آزاده آمریکا و اروپا اعلام کردند: ندای حق‌طلبی و حق‌خواهی و ظلم‌ستیزی شما را شنیدیم، آنچه که امروز مردم مظلوم فلسطین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از محاصره خفقان‌آور
تحمیل‌شده بر غزه، جابجایی اجباری جمعیت آن، استفاده از گاز سمی و محرومیت از نیازهای ضروری مانند غذا، آب، سوخت و برق که مصداق‌ بارز «جنایت جنگی» و «جنایت علیه بشریت» و «نسل‌کشی» است، طینت پاک و وجدان بیدارتان را می‌آزارد.
در این پیام آمده است: ما اصحاب رسانه استان مرکزی،  آزادگی و
جوانمردی شما را می‌ستاییم و به طینت پاکتان افتخار می‌کنیم، عزم راسخ و گام‌های استوار و صدای رسای شما در مسیر مبارزه با ظلم و آزادی فلسطین، مایه فخر و مباهات و قابل احترام برای تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان است.  

نظر شما