شناسهٔ خبر: 66513247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تشکيل ستاد بزرگداشت هفته ملي جواني جمعيت دانشگاه علوم پزشکي آبادان

صاحب‌خبر -
تشکيل ستاد بزرگداشت هفته ملي جواني جمعيت دانشگاه علوم پزشکي آبادان

خبرگزاری آریا-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه جلسه شکل‌گیری ستاد بزرگداشت هفته ملی جوانی جمعیت اظهار کرد: اولویت اصلی دولت بحث جوانی جمعیت، تشویق و ترغیب به فرزندآوری و تشکیل خانواده است و در این زمینه هزینه‌های خیلی خوبی نیز شده است .

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان ، دکتر عبداله خوان‌زاده،افزود:جدا از بحث تجهیزات، همه ادارات در 79بند مکلف شدند تا در بحث جوانی جمعیت حضور داشته باشند و امکانات و یا تسهیلاتی را در این حوزه فعال سازند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به بزرگداشت هفته جوانی جمعیت امسال خاطرنشان کرد: در این هفته در جنوب غرب خوزستان نیز برنامه‌های مفصلی خواهیم داشت و از طریق مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها، ارگان‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد، خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهیم.

وی بیان کرد: اقداماتی همچون انتشار فیلم، کلیپ، رسانه‌های آموزشی و ... با مضمون فرزندآوری، جوانی جمعیت و تشکیل خانواده در این هفته در دستور کار قرار دارد و از آحاد مردم، ادارات، بانک‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تقاضا داریم که با تشریک مساعی در این حوزه کنار ما باشند.

وی از فعالیت مرکز نفس در آبادان گفت و افزود: در این مرکز به کمک روانشناس، فعال حوزه بهداشت، متخصص زنان و زایمان و رشته‌های مختلف سعی داریم از روند ظالمانه و انسان‌ستیزانه سقط جلوگیری کنیم تا در این مسیر به تحکیم بنیاد خانواده و فرزندآوری خدمت بیشتری کرده باشیم.

در این جلسه معاون درمان و معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه، نماینده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.
هفته جوانی جمعیت با شعار: « نقش من در جوانی ایران» از 24 تا 30 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دوشنبه 24 اردیبهشت با عنوان رسانه و جوانی جمعیت، سه‌شنبه 25 اردیبهشت با عنوان مدیران و جوانی جمعیت، چهارشنبه 26 اردیبهشت با عنوان خانواده موفق و جوانی جمعیت، پنج‌شنبه 27 اردیبهشت با عنوان دستگاه‌های دولتی و جوانی جمعیت، جمعه 28 اردیبهشت با عنوان شرکت‌های خصوصی و جوانی جمعیت، شنبه 29 اردیبهشت با عنوان نخبگان و جوانی جمعیت، یکشنبه 30 اردیبهشت با عنوان گروه‌های مردم‌نهاد و جوانی جمعیت؛ به عنوان روزشمار هفته جوانی جمعیت 1403 تعیین شده‌اند.

 

 

پایان پیام./


نظر شما