شناسهٔ خبر: 66509312 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

از هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شد [تماشا کنید]

وفادار به سریال The Boys / thegamer

صاحب‌خبر -

چند روز پیش اد بون ویدئویی چند ثانیه از هوملندر (Homelander) در بازی مورتال کامبت ۱ (Mortal Kombat 1) منتشر کرده بود و حالا رونمایی کامل از این شخصیت صورت گرفته است. 

هوملندر جزئی از بسته الحاقی سال اول مورتال کامبت ۱ محسوب می‌شود که شخصیت‌های دیگری مثل پیس میکر، آمنی من و Ermac هم جز آن هستند. ظاهر هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 با استفاده از سریال The Boys طراحی شده است و دو تا از فیتالیتی‌های او نیز به این سریال از آمازون پرایم اشاره داشتند. 

تریلر منتشر شده از هوملندر تایید می‌کند که استودیو NetherRealm از آنتونی استار به عنوان صداپیشه او استفاده نکرده است. خود این بازیگر به انجام این کار علاقه مند بود و نکته عجیب این است NetherRealm که از جی.کی. سیمونز و جان سینا برای شخصیت‌های آمنی من و پیس میکر استفاده کرده بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

متاسفانه در این تریلر تاریخ انتشار آپدیت هوملندر ذکر نشده است، ولی شایعات به این اشاره دارند که بازیکنان و طرفداران در ماه ژوئن می‌توانند به او دسترسی پیدا کنند. فصل جدید Mortal Kombat 1 در ماه ژوئن آغاز می‌شود و احتمالا همزمان با پخش سه قسمت ابتدایی فصل جدید سریال The Boys صورت بگیرد. 

Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC در دسترس است. 

چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت دوم

بازی Mortal Kombat 1 بازی Mortal Kombat 1 thegamer

نظر شما