شناسهٔ خبر: 66507175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:

روزهای خوبی را برای موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پیش‌بینی می‌کنم

صاحب‌خبر -
روزهای خوبی را برای موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پیش‌بینی می‌کنم
خبرگزاری آریا - مازیار ناظمی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و احمد مرادی‌هرندی معاون وی در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی دلسوزانه تلاش کردند.

به گزارش خبرگزاری آریا، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان اظهار داشت: بنده 1076 روز در انتظار برگزاری این مجمع بودم که به دلایلی برگزاری آن به تاخیر افتاد، اما خوشحالم که با درایت و دلسوزی جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و با پیگیری ما در فدراسیون، امروز 16 اردیبهشت 1403 مجمع انتخاباتی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان برگزار شد. وی ضمن تبریک به مرتضی حسینی‌آذر خوارانی به عنوان رئیس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: مرتضی حسینی‌آذر خوارانی از مدیران ملی، کارآزموده و کاربلد هستند و به طور حتم فرصت‌های از دست رفته به نوعی بازیابی می‌شود و زیانی که به موتورسواری و اتومبیلرانی استان وارد شده با مدیریت وی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان جبران خواهد شد.
مازیار ناظمی با بیان اینکه دلیلی برای چند دسته‌گی در جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان نمی‌بینم افزود: امروز با برگزاری مجمع اتفاق خوبی برای جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی استان رخ داد، وقتی به آراء می‌نگریم، مربیان، ورزشکاران، داوران و دیگر اعضای مجمع رای مطلوبی را به منتخب مجمع دادند و امیدواریم این همدلی و همکاری در راستای توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه دار باشد.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: از اداره کل ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که اعتبار خوبی را در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گذاشته و مبلغ 650 میلیون تومان برای آغاز کار بسیار مطلوب است، اما رئیس هیات باید بتواند درآمدزایی داشته باشد و بتواند از ظرفیت‌های استان در راهور، شهرداری، استانداری و بخش‌های دیگر در راستای رسیدن به اهداف مدنظر بهره ببرد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و احمد مرادی‌هرندی معاون وی در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی دلسوزانه تلاش کردند، گفت: روزهای خوبی را برای موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پیش‌بینی می‌کنم، فدراسیون آمادگی دارد هم میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، رویدادهای ملی و ... را به استان اصفهان واگذار کند.

نظر شما