شناسهٔ خبر: 66504832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اجراي بيش از 100 برنامه فرهنگي در دهه کرامت شهرستان فيروزه

صاحب‌خبر -
اجراي بيش از 100 برنامه فرهنگي در دهه کرامت شهرستان فيروزه

خبرگزاری آریا-  اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی  شهرستان فیروزه با محوریت گرامیداشت دهه فرخنده  کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی فیروزه با تأکید بر برگزاری جشن ها و مراسم پرشور و نشاط در دهه کرامت  اظهار کرد: شناسایی سیره و اخلاق حضرت فاطمه معصومه «س» و  امام رضا «ع» برای عموم مردم حائز اهمیت است.


حجت‌الاسلام والمسلمین طاها با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه «س» به نام دختر گفت: باید حضرت معصومه «» برای دختران ما شناخته و الگو قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فیروزه نیز با تأکید بر مشارکت همه دستگاه های اجرایی در کنار مردم در برگزاری جشن ها و مراسم دهه کرامت گفت: رسیدن انسان به شناخت و معرفت باعث اصلاح خانواده و جامعه می شود. مهمترین کار در دهه کرامت انتقال سخنان و سبک و سیره ائمه اطهار « علیهم‌السلام» به مردم است. اینکه مفهوم زیارت برای مردم تبیین شود.


مهدی باغیشنی تصریح کرد: برگزاری جشن ها، نشست های بصیرتی و نخبگانی دختران صاحب فکر، پاتوق دختران، جشن تکلیف مددجویان، مسابقات ورزشی، نقاشی و کتابخوانی ، پیاده روی های خانوادگی، همایش روز دختران، کوهپیمایی، کارگاه های آموزشی ، میزهای خدمت و مشاوره از مهمترین برنامه ها دهه کرامت در شهرستان فیروزه می باشد.

نظر شما