شناسهٔ خبر: 66503879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صورت گرفت؛

بازدید از مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت پردیس ۲

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیر اداره تربیت بدنی، مدیر دانشجویی و مسئولین پردیس شماره دو آموزشی، از فاز ۲ مجموعه ورزشی این پردیس بازدید و موارد لازم جهت پیگیری مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ایلام، در این بازدید از مراحل ساخت و پیشرفت فیزیکی سالن فوتسال، مجموعه سالن‌های کشتی، بدمینتون، ورزش‌های رزمی، رختکن و اتاق داوران بازدید بعمل آمد.

معاون فرهنگی و دانشجویی نیز با اظهار رضایت از ساخت این مجموعه ورزشی عنوان داشت: از آنجایی که بیشتر امکانات و سالن‌های ورزشی دانشگاه در پردیس یک مستقر می‌باشند و امکان استفاده بسیاری از دانشجویان در حال تحصیل پردیس دو از امکانات ورزشی میسر نیست لذا بر روی تکمیل و ساخت تاکید داریم.

دکتر بهزاد بسطامی ادامه داد: از آنجایی که ساخت این مجموعه ورزشی، چندمنظوره می‌باشد تلاش شده است تا به غیر از رفع نیازهای پردیس دو آموزشی، در حد نام و اعتبار دانشگاه باشد و بتواند میزبانی مسابقات استانی و منطقه‌ای را هم پوشش دهد و مشکلی که در چند سال اخیر در این زمینه وجود داشته است مرتفع گردد.

صحرا بیرامی، مدیر اداره تربیت بدنی هم در مورد این پروژه اظهار داشت: فاز ۲ این مجموعه ورزشی که به نام "شهدای مدافع سلامت پردیس ۲" نامگذاری شده است در حال تکمیل می‌باشد و با جذب اعتبار در قالب تفاهم‌نامه با وزارت و همکاری معاونت توسعه دانشگاه در حال تکمیل می‌باشد.

بازدید از مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت پردیس ۲

بیرامی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه ۸۵ درصدد می‌باشد و با پایان کار فاز ۲ این مجموعه ورزشی، فضای ورزشی دانشگاه با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد که برای خدمات‌دهی و فعالیت‌های ورزشی دانشجویان بسیار مفید خواهد بود.

نظر شما