شناسهٔ خبر: 66503549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از معلمان برتر چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از ۵۴ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: این انتخاب در دو حوزه معلم (معلم پایه‌های تحصیلی) وکیفیت بخشی (مدیران، معاونان، مربی پرورشی) بوده است.
امیریان افزود:در بخش معلم مرحله شهرستانی از ۴هزار و ۸۰۰ نفر ۴۷ نفر و در بخش کیفیت بخشی از هزار و ۱۸۰ نفر ۴۹ نفر به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت ۸ نفر به مرحله کشوری رسیدند.
وی گفت: از این تعداد جعفر عالیپوردر مقطع متوسطه اول وسلمان رستمی در مقطع ابتدایی با کسب رتبه نخست منتخب کشوری شدند.
امیریان همچنین از جذب هزار و ۵۰۰ معلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴ خبر داد و گفت: این تعداد به جای هزار و ۸۵۰ معلم بازنشسته سال جاری به کارگرفته می‌شوند و بقیه هم از دانشجویان سال آخر دانشگاه فرهنگیان وجذب معلمان حق الزحمه شدن این تعداد کمبود جبران خواهد شد.
در مراسم امروز نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات فرهنگی بویژه برای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی آموزش و پرورش خبرداد.
احمد راستینه گفت: اختصاص یک درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی معادل ۳۶ هزار میلیارد تومان به بخش فرهنگ برای نخستین بار، تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده به فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و اختصاص ۳هزارمیلیارد تومان از محل بودجه‌های فرهنگی به فعالیت‌های پرورشی مدارس و ساخت اردوگاه‌های دانش آموزی حمایت‌های بودجه‌ای دولت ومجلس از وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

<div id="video-display-embed-code_11078912"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4225163/11078912?width=600&height=350"></script></div>
دانلود

نظر شما