شناسهٔ خبر: 66498094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله اعرافی:

قاره آفریقا، فرصت ویژه‌ای برای معرفی اهل‌ بیت(ع) است

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: امروز قاره آفریقا فرصت ویژه‌ای را برای معرفی اهل‌بیت(ع) فراهم کرده است که چه بسا با دشمنی دشمنان این فرصت در آینده وجود نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در بازدید از مؤسسه فرهنگی الهادی(ع) با اشاره به اینکه برای توسعه نباید فرصت‌ها را از دست داد، اظهار کرد: امروز فعالیت‌ها برای معرفی اهل‌بیت(ع) درحال گسترش بوده و این موضوع دشمنان را بیدار و حساس کرده است.

رئیس هیئت امنای جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه قاره آفریقا یک فرصت ویژه برای معرفی اهل‌ بیت(ع) است، افزود: باتوجه به فعالیت و اقدامات دشمن شاید در آینده این فرصت وجود نداشته باشد و باید امروز از آن به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه زمینه‌های معرفی اسلام ناب و اهل‌بیت(ع) در دنیا فراهم است، تصریح کرد: این بستر ویژه در دنیا فراهم شده و باید نسبت به آن توجه و اهتمام داشت، نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود، این است که در روابط بین‌المللی ذوق و سلیقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و در همین راستا در مواردی استفاده از نیرو‌های جوان تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه

وی با بیان اینکه نسل جوان و میانسالی که زبان‌دان باشند، بسیار توانمند خواهند بود، عنوان کرد: دانستن مباحث فنی رسانه و آینده رسانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این راستا باید کادرسازی لازم انجام شود که در ادامه تحول رسانه‌ای را به همراه خواهد داشت. همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی قوی و حرفه‌ای نیز مهم است.

انتهای پیام

نظر شما