شناسهٔ خبر: 66495884 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

«مست عشق» و تعلیم و تربیت از نگاه سینما

مجله رادیویی «سینما زاویه» امشب با نگاهی به فیلم سینمایی «مست عشق» به بررسی تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد. مجله رادیویی «سینما زاویه» امشب با نگاهی به فیلم سینمایی «مست عشق» به بررسی تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ برنامه رادیویی «سینمازاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد. 

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد. 

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند. 

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد و عرفان گرگین به همراه آزار مطلب زاده درباره موضوع برنامه و با نگاهی به این فیلم به گفت‌وگو می‌پردازند. 
فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است. 
«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما