شناسهٔ خبر: 66495219 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام عالم‌زاده نوری:

طلبگی صرف عمر در راه امام زمان(عج) است

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور گفت: وقتی شخصی طلبه می‌شود، یعنی عمرش را وقف امام‌ زمان(عج) کرده است و می‌خواهد تمام استعداد، قلم و جسم خودش را در راه دین خداوند خرج کند.

صاحب‌خبر -
ارسال/ طلبگی صرف عمر در راه امام زمان(عج) استبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عالم‌زاده‌نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در همایش خانواده‌های طلاب مدرسه علمیه علوی قم گفت: خداوند یک عده خاص را برای پیشبرد کلان پروژه خودش در زمین انتخاب کرده است.
 
وی با تاکید بر برگزیده‌ شدن ۱۲۴ هزار پیامبر و ائمه اطهار(ع) برای کلان‌پروژه خداوند، افزود: خداوند بعد از گرفتن عهد از طلاب، آن‌ها را برای خودش و دینش خالص می‌کند و پیشبرد دینش را برعهده‌ آن‌ها می‌گذارد.
 
استاد حوزه بیان کرد: برای رفع تمامی نیازهای انسان، موسسات و نهادهایی تاسیس شده و حوزه‌ علمیه نیز مسئول تامین نیازهای معنوی و دینی مردم است.
 
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به نقش روحانیت در حفظ دین در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: اینکه امروزه مکتب نورانی اهل بیت(ع) و نام‌های مبارک امام حسین(ع) و امام زمان(عج) در جهان مطرح است به برکت انقلاب اسلامی است.
 
عالم‌زاده‌نوری در پایان یادآوری کرد: وقتی شخصی طلبه می‌شود، یعنی عمرش را وقف امام‌ زمان(عج) کرده است و می‌خواهد تمام استعداد، قلم، جسم و... خودش را در راه دین خداوند خرج کند.
انتهای پیام

نظر شما