شناسهٔ خبر: 66495160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

امیر شایگان راد:

معلمان و استادان فرهیخته سرمایه های ملی و پرورش دهندگان نوجوانان و جوانان آینده ساز این مرز و بوم هستند

امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی فرا رسیدن روز معلم را بر استادان و جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون» سوگند به قلم و آنچه می ‏نویسند

درود و مهر بی‌کران بر استادان فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی تهران

۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، آیت الله مرتضی مطهری یادآور پاسداشت جایگاه و مقام شامخ استاد و قدردانی از تلاش های خالصانه اساتید ارزشمندیست که عمر گرانبهای خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی روشن تر با عصاره جان خویش آبیاری می کند. در همه ادوار تاریخ انسان نیازمند اندیشه بوده و ثمره آن پیشرفت مداوم و تعالی بشر است. آموزش رکن مهم اساسی و آینده ساز مسیر اصلی انسان سازی، تحصیل اخلاق، تزکیه، خودباوری و توسعه همه جانبه است. بزرگ ترین رسالت یک انسان آن است که پیامبرگونه درس مهر و اخلاق و ایثار را آموزش دهد و خود همواره آیینه تمام نمای خوبی، صداقت و خردورزی باشد. چه افتخاری بالاتر از آن که رسالت رسول اکرم (ص) با خواندن و آموختن آغاز گردید؛ " اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ " و چه سعادتی برای ما بالاتر از خواندن، آموختن و عمل کردن، همانگونه که حضرت علی (ع) می فرمایند: " پیامبران مبعوث شدند تا دفینه ها و گنجینه های خرد را در دل و باطن انسان ها استخراج نمایند". معلمان و اساتید فرهیخته سرمایه های ملی و پرورش دهندگان نوجوانان و جوانان آینده ساز این مرز و بوم هستند.
اینجانب ضمن تبریک «روز معلم و استاد» به استادان و معلمان محترم در سراسر کشور عزیزمان بویژه اساتید گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی تهران، امیدواریم بتوانیم با استفاده از همه منابع و امکاناتی که داریم، خدمتگزاران خوبی برای افزایش سطح سلامت جسم و روح در جامعه دانشگاهی باشیم.
از همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران دعوت می کنم با حضور در فضاهای ورزشی دانشگاه، به ارتقای سلامتی خود و خانواده محترمشان توجه ویژه داشته باشند و همچنین آرزوی توفیقات روز افزون، موفقیت، سلامتی و بهروزی اساتید را در تمامی مراحل زندگی ورزشی و اجتماعی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

امیر شایگان راد
مدیر تربیت بدنی دانشگاه

کد خبر: ۲۴۰۵۰۱

نظر شما