شناسهٔ خبر: 66480801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

برگزاری کوهنوردی خانوادگی کارگری در سئر داغی ارومیه | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش کارگری استان آذربایجان غربی - جمعی از علاقه‌مندان به کوهنوردی در منطقه تفریحی جانوسلو کوه سئر داغی (کوه راز)، در ساعت 7 صبح روز جمعه گرد هم آمده و پس از تشریح و مشخص نمودن مسیر حرکت و توزیع پکیج صبحانه به سمت قله حرکت نمودند. پس از پیمایش 3 ساعته و رسیدن به نوک قله و صرف صبحانه، از همان مسیر طی شده، برگشت انجام شد در این برنامه آقایان غلامی و محمدی (مسؤلین انجمن کوهنوردی استان) ، هیربد (رئیس هیئت ورزش کارگری استان آذربایجان غربی ) آزاد (دبیر هیئت شظورزش کارگری استان آذربایجان غربی، سید رضوی (مسؤل انجمن بدنسازی و آمادگی جسمانی) کارکنان محترم شرکت سیمان ارومیه، صدا و سیما و کارخانجات دیگر حضور داشتند.
 
همه ساله استان آذربایجان غربی مسؤلیت میزبانی صعودهای سراسر کشور را بر عهده می‌گیرد که امسال نیز در خرداد ماه، پذیرای عزیزان شرکت کننده در سراسر کشور خواهیم بود. 
 
سعی شده است برنامه صعود کشوری امسال متفاوت از سال‌های قبل صورت پذیرد و تاکنون جلسات متعددی به متظور برگزاری بهتر این رویداد مهم با افراد و سازمان‌های دولتی مختلف تشکیل شده است.
 
 آذربایجان غربی به سبب طبیعت زیبای خود و داشتن کوه‌های مرتفع جذابیت بیشتری را برای علاقه‌مندان به کوهنوردی فراهم می‌سازد که این منطقه از مناطق پر آب کشور است که در این فصل‌ سال و با رویش گیاهان محلی طبیعت زیبای خود را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد.

نظر شما