شناسهٔ خبر: 66479947 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم- بوشهر از یک عمق و پیشرفت هنری برخوردار بود

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، هاشمی افزود: تلاش می کنیم این جشنواره در سال بعد مردمی تر و از نظر گستره جغرافیایی در ابعاد وسیع تری اجرا گردد.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: استقبال و حضور پرشور مردم نشان از الطاف و دلدادگی مردم به ساحت شمس الشموس حضرت رضا(ع) می باشد و تلاش می کنیم این رویداد ملی را در 8 روستا از سراسر کشور برگزار نماییم.

هاشمی تصریح کرد: این جشنواره در پنج دوره قبل در روستای کردر رضوی از میناب هرمزگان برگزار گردید و امسال علاوه بر آن اجرا در هرمزگان، مردم پرشور و میهمان نواز روستای سرکره دشتستان میزبان این رویداد ملی هستند.

وی در خصوص جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ، جشنواره ای مبارک و ایمانی است که بیست و یکمین دوره را طی می کند و در رشته های متعدد فعالیت دارد . در دوره بیست و یکم این جشنواره نه تنها بصورت معمول برگزار شد بلکه هم از جهت مردمی بودن و هم از جهت توسعه کار و هم از جهت عمق فنی و کارشناسی بسیار رشد کرده است و جوانه های دیگری هم زده است از جمله جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان که اختتامیه آن در آبان برگزار خواهد شد.

 

آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم شامگاه پنج شنبه با حضور پرشور مردم و مسئولان کشوری و استان در روستای سرکره دشتستان با معرفی برترین به کار خود پایان داد

نظر شما