شناسهٔ خبر: 66479481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تشکیل کمپین مراقبتی و آموزشی بهداشتی سالمندان در آبادان

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از تشکیل کمپین آموزشی و مراقبت‌های بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان خبر داد. سرپرست مرکز بهداشت آبادان از تشکیل کمپین آموزشی و مراقبت‌های بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روح الله شکری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای 60 سال  تشکیل می‌دهد که این مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی، به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

او گفت: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی(اندازه‌گیری قد و وزن، FBS  Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبین سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت به صورت کاملا رایگان ارایه خواهد شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان در پایان افزود: از همشهریان(به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

 

نظر شما