شناسهٔ خبر: 66475688 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا،جلال ملکی سخنگوی  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهارکرد: حادثه گرفتاری چند دستگاه خودرو در گل و لای ناشی از بارش های شدید باران در انتهای بزرگراه خرازی و ابتدای خیابان اردستانی ساعت  1:30 دقیقه بامداد امروز اعلام و دو ایستگاه آتش نشانی به همراه  خودروی نوافشان به محل اعزام می شود.

 وی ادامه داد: عوامل  شهرداری به همراه یک دستگاه لودر درمحل حضور داشتند، مشاهده می شود که در  رمپ خیابان اردستانی براثر بارش های شدید شب گذشته گل و لای و سنگ از کوه ها و  تپه های اطاف وارد معبر شده بود و سه دستگاه خودرو شامل  یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام، یک دستگاه سمند در گل و لای گرفتار شده بودند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: سرنشینان خودروها پیش از حادثه از خودروها خارج شده بودند و حجم زیاد آب خودرو ها نیمه واژگون کرده بود و این حادثه مصدوم نداشته است.

ملکی عنوان کرد: با کمک  لودر شهرداری خودروها خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.  با حضور آتش نشانی و شهرداری تهران  معبر بازگشایی شد و ساعت 5 بامداد  آتش نشانان  محل حادثه را تحویل عوامل شهرداری دادند.

انتهای پیام/ 

نظر شما