شناسهٔ خبر: 66472535 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

تحولی بی نظیر در حوزه صنفی رفاهی/ تکمیل 2 بلوک خوابگاهی ایرانشهر توسط خیرین تا 6 ماه آینده

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با مساعدت خیرین "گروه دستان" و تفاهم نامه با شرکت "فکور صنعت تهران" با همکاری امور فعالیت های اجتماعی دانشگاه طی 6ماه آینده 2 بلوک از مجتمع خوابگاهی ایرانشهر که پروژه آنها نیمه تمام مانده بود، با ظرفیت 400نفر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

دکتر نسترن حیدری خیاط سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار مفدا ایرانشهر با اشاره به آغاز به کار مجدد تکمیل پروژه مجتمع خوابگاهی بیان کرد: مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر چند سال قبل سه بلوک آن آغاز به کار شده است اما بعد از احداث اسکلت اولیه به دلایل کمبود اعتبار تکمیل آن متوقف می شود.

وی افزود: مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واقع در محوطه دانشکده پزشکی دارای پنج بلوک با ظرفیت یک هزار نفر است که در حال حاضر اسکلت سه بلوک آن احداث شده است.

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: پس از پیگیری های زیاد بلاخره توانستیم با همکاری امور فعالیت های اجتماعی دانشگاه و رایزنی با مجموعه خیرین سلامت، کار تکمیل 2 بلوک این مجتمع خوابگاهی آغاز شد.

وی اشاره کرد: با مساعدت خیرین "گروه دستان" و تفاهم نامه با شرکت "فکور صنعت تهران" طی 6ماه آینده 2 بلوک با ظرفیت 400نفر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: از روز گذشته فعالیت پروژه آغاز به کار شده و نوید بخش این است که ترم مهر امسال شاهد یک اتفاق بزرگ در حوزه صنفی رفاهی هستیم.

دکتر حیدری خاطر نشان کرد: با راه اندازی این 2 بلوک خوابگاهی شاهد کاهش بسیاری از هزینه و مشکلات از جمله سرویس نقلیه و اسکان دانشجویان هستیم و می توانیم خدمات ارزنده را ارائه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دارای 4 مجتمع خوابگاهی درون شهر است که سه مجتمع آن استیجاری هستند و با توجه به فواصل آنها و کمبود سرویس نقلیه مناسب شهری مشکلات را برای ما ایجاد کرده است.

سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: خوابگاه دانشجویی پسرانه فرهنگ با ظرفیت 120 نفر به تازگی اجاره، تجهیز و راه اندازی شده است.

نظر شما