شناسهٔ خبر: 66471424 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

حفاظت موثر از محیط زیست نیازمند حمایت مستمر دستگاه قضا

احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در دیدار با معاون توسعه و رئیس شورای حل اختلاف استان هدف از این دیدار همکاری و تعامل با دستگاه قضا در حوزه محیط زیست و کاهش تخلفات زیست محیطی دانست .

صاحب‌خبر -

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ؛ در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست و لزوم حمایت دستگاه قضا جهت حفاظت موثر و بهتر از این موهبت خدادادی، تعاملات بین ادارات حفاظت محیط زیست و دستگاه قضایی را جهت پیشبرد اهداف سازمانی موثر خواند .

جلیلیان هدف از این دیدار را  همکاری و تعامل با دستگاه قضا در حوزه محیط زیست و کاهش تخلفات زیست محیطی عنوان کرد. 

وی حمایتهای بی دریغ دستگاه قضا از مجموعه حفاظت محیط زیست  را لازمه حفاظت و حراست از محیط زیست بی نظیر این استان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با تقویت این همکاری‌ها شاهد کاهش هر چه بیشتر جرائم زیست محیطی در استان باشیم. 

در ادامه دکتر فلاحی معاون توسعه و رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با بیان اهمیت محیط زیست سالم در کیفیت زندگی بشر، بر حفظ این موهبت الهی توسط تمام اقشار جامعه تاکید نمود. 

وی افزود: دستگاه قضا استان با تمام توان و امکانات، حفاظت محیط زیست را در جهت نیل به اهداف سازمانی و حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار یاری خواهد نمود.
 

نظر شما