شناسهٔ خبر: 66470821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

با حضور مسئولان استانی مازندران برگزار شد؛

افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان

با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان در فریدونکنار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیین افتتاح نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، معاونین، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان در فریدونکنار برگزار شد.
سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این افتتاحیه این المپیاد گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می کنند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود؛ در نخستین دوره المپیاد فرهنگی ، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت داشتند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم های منتخب شهرستانهای استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.
علی رجبی نیز در افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان بیان داشت؛ باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت؛ برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود ۱۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست ها به شهادت رسید.

رجبی در حاشیه برگزاری این رویداد در فریدونکنار افزود؛ این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

نظر شما