شناسهٔ خبر: 66470486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار همدان:

مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را تنها نگذاریم

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم، گفت: تمام تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید «رنجنوش» اظهار داشت: اگر امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به برکت خون شهداست.

وی افزود: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهداست.

استاندار همدان تصریح کرد: ما مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.
قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

وی با بیان اینکه مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم، متذکر شد: پیکر شهید رنجنوش نزدیک به ۴۰ سال در غربت بود و امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

شهید «محمد رنجنوش» از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) است که ۱۲ اسفند سال ۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما